reklama

Červíček Neistoty

Upozornenie: Tento článok by nemali čítať: ľudia z ochranárskeho združenia: Ružová mandelinka, tí ktorí nemajú radi záhady a pacienti promovanej psychologičky Kudlákovej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Červíček Neistoty [Orgazmus Brutus]Tento wormsovec sa vyskytuje v hojnom počte všade na svete. Nerobí mu problém, ubytovať sa v iglu u Eskimákov, ale ani v chatrči u ľudožrútov na rovníkovej Guinei. Napriek tejto skutočnosti, je to po roztomilej Lochneske, ďalšia neviditeľná potvorka. Ako je to možné? Pokúsil som sa nájsť na túto jednoduchú otázku patrične primitívnu odpoveď. Začal som hľadaním informácií z dostupnej literatúry. Slávny zoológ Leoš Svetluška opisuje vo svojom Veľkom atlase Červíčkov tohto živočícha takto: Jedná sa o jedného z najpozoruhodnejších dážďovkovcov. Najlepšie sa cíti na neistých stále niečo spochybňujúcich jedincoch. Živý sa bludmi, neúplnými spomienkami, ale nepohrdne ani ľahkými polopravdami, alebo výživnými predsudkami. Jeho pohlavný život je na zaplakanie. Rozmnožuje sa totiž delením. No a na záver upozornenie pre gurmánov pozor: Nie je jedlý. Naivne som si myslel, že záhadu jednoducho vyriešim návštevou v miestnej ZOO. Pri vstupe mi slečna na moju otázku: „ Kde nájdem terárium s červíkmi?“ odpovedala, aby som navštívil kopu trusu za výbehom zebier. Samozrejme, že som nemal chuť prehrabávať sa v kope hnoja, a preto som navštívil riaditeľa ZOO pána Ing. Záhradu. Ten si spomenul, že za jeho mladých čias sa hovorilo, že v Rusku bola dokonca celá farma týchto domácich mazlíčkov. S láskou sa o ňu starali súdruhovia komunisti a najväčším farmárom z nich bol vraj nijaký Stalin. Ale nikdy sa tieto informácie oficiálne nepotvrdili.Poslednou mojou záchranou boli ochrancovia všetkého živého z hnutia: Ružová mandelinka. Jeden z jej aktivistov ma privítal s pozdravom: „Ty masový vrah malých nevinných dušičiek!“ po tom ako som vykonal malú potrebu vo volnej prírode za kríkom ich biozáhrady. Ten istý človek na moju otázku: „Či sa už stretol s Červíčkom Neistoty?“ odpovedal proti otázkou: „A je zákonom chránený?“ Po mojom neistom: „ Asi nie.“ Si ušúľal jointa, a inteligentne si potiahol. „Červíček Neistoty!?“ Nahodil tupý pohľad. „Nie je to tá česká žížala s dvomi hlavičkami. Tú čo objavil náš kolega Ctirad Černozem známy pod prezývkou „Humus“. Ja som mu hovoril, že taký objav si mal zabezpečiť písomne. Teraz sa niekto nabalí namiesto neho. Alebo, že by to bol ten špeciálny druh zabalzamovaného pozláteného červa, čo bol mumifikovaný s Tutanchamónom. Nie, už to mám, to bude krycie meno pre atómový program Lichtenštajnska. Ale počakaj ....“ Jeho artikulácia sa pomaly dostávala do reči kmeňa, ktorému nerozumiem. A ja som pochopil, že tohto ročná úroda bola naozaj kvalitná. Moje sklamané objaviteľské JA, muselo priznať, aspoň pri tejto záhade porážku. Alebo, že by to bola len moja dočasná nevedomosť. Možno som k tomu nepristupoval dosť zodpovedne. Možno mi iba chýbal kúsok toho bádateľského šťastia. Možno ten tvor vôbec neexistuje. Tým pádom je možno celý tento blog zbytočný. Možno je to iba v tom, že neviem ako na to. Možno medzi riadkami si každý prečíta, že doteraz spávam s mackom. Možno......

Vladimír Konôpka

Vladimír Konôpka

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nenapravitelne tvrdohlavy slusny chlapec. Zoznam autorových rubrík:  20 deka treskySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu